Börja med TeamPay
Att skaffa TeamPay till föreningen eller laget tar bara några knapptryck, trots det kommer ni snabbt uppleva många positiva effekter på försäljning och administration!
Om det är du som har ansvaret över er förening så har du hamnat helt rätt. Att få med alla medlemmar på resan sker i tre steg när ni bestämt er för att skaffa TeamPay. Om ni inte fått tillgång till system än så gör ni det här!
Skapa engagemang i hela föreningen
Starta upp organisationen
Är alla med? Vad bra! För att starta upp organisationen behöver ni utse olika administratörer i TeamPay. En superadmin är ofta den personen som ansvarar för TeamPay över hela föreningen, till exempel kassören. Gruppadministratörer kan göra kassor för sitt eget lag och ställa in betalningsalternativ.
Kör igång!
Nu har ni fått alla administratörer och kassor på plats! Då är det dags att bekanta sig med appens gränssnitt och börja ta betalt. Ni kan alltid testa vårt demoläge för att pröva er fram i lugn och ro. Bjud in övriga användare och lär er använda TeamPay tillsammans!
Turneringar, event och matcher. Vad som säljs kan variera beroende på händelse. I TeamPay-appen skapar ni enkelt en kassa som stämmer överens med vad ni har till försäljning!
Klick. Blipp. Ka-ching!
Nu har ni förhoppningsvis skapat alla kassor och lärt känna appen. Då kan ni ta en titt på några smart funktioner för administratören!
Tips & Tricks
Vill du lära dig ännu mer? Då borde du ta en titt på TeamPay-bloggen. Här har vi samlat våra bästa tips för hur ni kan trimma till föreningslivet ännu inmer… med TeamPay, såklart!